big love

JAG ÄLSKAR DIG TOBIAS HANZON!
Ibland är jag faktigt förvånad över att du står ut med mig. Jag får mina ryck. Ibland är jag bara allmänt förbannad eller less och låter det mot min vilja gå ut över dig. Och när jag får mina aggressionsryck. 
Tack för att du orkar med mig, för att du orkar lyssna på mina klagomål och problem.

Har haft så mycket roligt under tiden med dig, som när vi satt vaken typ klockan halv två på natten och bara skrattade åt allting. Det är nog tur att vi skrattar så mycket som vi gör, annars hade vi rullat fram.
Du är den bästa, min kärlek till dig går inte att beskriva med ord.
Jag älskar dig tobias hanzon och det kan ingen ändå på. Nu, här och föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0