julstress

Hur mycket folk kan det vara på ett och samma ställe samtidigt egentligen? Var på stan en stund, man blir ju helt knäckt på en gång bara av att kolla på alla stressade människor. skönt att ha typ allt klart redan. Satte oss och fikade med mormor, moster karin och mamma och sen vandrade jag och mamma runt en stund och kikade. Hittade en sak på gina för första gången sedan dom kom hit. Vet inte varför men jag hittar aldrig något där, sen känns det inte så roligt när typ alla handlar där eftersom dom har billiga kläder. sen åkte jag och tobias till honom.

ikväll blir det nog att åka och bowla med tobias, simon och natha. Man blir så rastlös av att inte göra något på helgerna. imorgon blire att åka och klippa och hinna träffa min sötnos jessica, längesen man träffade henne. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina flickor:)<3

2009-12-19 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0