less

usch vilken jobbig dag, slitit med UF som nå djur. Så otroligt less på allt det där just nu. Så himla irreterande att just när man tror att allt är så gott som klart ska alltid någonting jävlas, i detta fall skrivaren och våran jävla skylt och logga! Jobbade med skiten till halv 5 iaf och for sedan till träningen som jag redan var sen till direkt istället för att komma ännu senare. så sönderstressad, less på allt som har med UF att göra just nu plus värken i kroppen som ska vara jävlig. 

Ikväll ska jag försöka att bara försöka ta det lugnt iaf. Min underbara pojkvän ska komma med maxmat och sedan ska vi bara mysa framför en film, bara koppla av. Jag älskar den pojken! <3

Mässan imorgon börjar 10.00 och håller på till 15.00 på arken. Ni är välkomna till hairextensionsufs fula monter och snylta godis och kika om ni har lust! :)

Stänger igen datan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0