lördag, söndag

Dåligt med uppdateringar.
Igår klev jag och tobias upp tidigt för att shoppa lite på mellandagsrean, det blev inte så mkt men har ju beställt mobilen nu och behöver typ inget så det var lika bra. sprang runt ett tag och sedan träffade vi jessica, lunkan och några till så vi köpte skor till tobias och sedan satte vi oss och degade med dom andra på subway. Efter det blev det middag hos mormor och fastsättning av min systers löshår.

Idag har jag varit duktig och jobbat, kom hem för en stund sedan.  efter köpte jag lite saker, t ex ett par till skor som var väldigt nödvändigt, love impulsshoppning. Kom knappt därfrån för idol erik och calle skulle spela och det var små fjortisar som spärrade vägen, tydligen skulle man inte få komma förbi ens för att komma ut från gallerian.
Ikväll får vi se vad det blir, vi skulle ha tjejkväll hos jessica med bad och bastu men nathalie kanske skulle dissa oss så får se om det blir något eller ej.

Dagens shopping och lite från igår


Vi jobbar föresten på att komma fram till något inför nyår och det går framåt kan jag säga. Hoppas bara att det blir som vi vill annars är vi ganska körda. Vad ska alla andra göra till nyår? och vad ska alla ha på sig?

Nyårsoutfit? + ett svart långt linne och smycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0