måndag

staden även idag med flickorna, köpta en svart jacka, conceler och hårgrejs till nyår. var tänkt att jag skulle köpa en foundation också men make up store verkar ha slut på allt man behöver just nu. det skulle inte komma hem nytt fören efter nyår. Letade också smycken till nyår men hittade ingenting idag heller. Jessica och jag gick på pagoni och köpte pärlor som vi sedan fixade med. Jag rekomenderar verkligen det stället, gå dit och köp pärlor och gör dina egna smycken. Det är billigt samtidigt som det blir mer unikt med egen design.

två gamla armband med pärlor därifrån


Nu börjar nyår närma sig och allt börjar förhoppningsvis snart falla på plats. :)
Hoppas på att min mobil kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0