måndag

snabb dag idag.jobbade med UF nästan hela dagen. Köpte bl a så vi kan ha svart bakgrund på montern, guldpapper, lampor och lite dekorationer. snart är det dags! Känns som att vi kommer hinna men ändå inte.. men det är väl bara att ligga i så går det nog bra!

Fick reda på att jag hade sagt att jag inte skulle göra något speciellt på fredag till emelie och hade lovat att jag skulle till henne och andra emelie på inflyttningsfest så så blir det. något att se fram emot efter alla dessa helger med snor och hostningar ensam i soffan!

Nu sitter jag och äter romerska bågar och dricker julmust i soffan. Jobbade över med UF så kom hem för at tag sen. Snart blir det att fixa inför träning och sedan showträning inför julavslutningen med teamet. Michael jackson dans! wohoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0