Mässan

Mässan idag var dryg. Vi fick dra till med en nödlösning= slita loss bokstäverna från skylten och klista fast dom på montern. Det blev förjävla fult men bättre än innan iaf. Det var trevligt att gå och kolla runt vad alla andra hade gjort.

har varit hos min kära moster nu som fyllde år och grattat henne och nu ser jag idol i min ensamhet. Är faktigst less på att sitta hemma på fredag/lördagskvällarna.  Imorgon måste det hända något roligt!

Får väl se om jag får ett samtal senare av min pojkvän för att sova med honom. Upp tidigt imorgon för att åka till bodaborg med älskiiii, clayton och malin. något att se fram emot iaf! Riktigt roligt där faktigst. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0