mattelördagskväll?

saknar min lilla blondie


Sitter och äter lussssssekatter med mamsen och thomas. Funderar seriöst på att sätta mig någonstans och räkna lite matte igen. Ska för första gången på hur länge som helst verkligen plugga på något. För nu är det ju så at vi har världens sämsta lärare i matte b. inte fan fattar man något när läraren för det första inte kan lära ut. sedan vill man inte be om hjälp heller pågrund av hans äckliga andedräkt. Har man något annat val än att lära sig det på egen han då? satsar på att iaf klara mitt första matteprov i matte b som jag förmodligen kommer måsta göra på måndag eftersom alla andra gjorde det i måndags då jag var sjuk.

Eller så går jag och gör lite dans.. har inte riktigt bestämt mig ännu men det blir nog jävligt kul vad jag än bestämmer mig för.... Tyvärr så kunde/orkar jag inte fixa in låten på youtube så kan ej dela med mig av den. :) 

Kom föresten på att jag har tre sex and te city avsnitt kvar på en skiva som jag helt har glömt bort. prioriterar lätt dom!

Kommentarer
Postat av: N

Saknar dig med bby!:o ses snart?

2009-12-07 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0