söndag

gick och la mig halv 6 imorse. "lanade" i min ensamhet. haha. men sen gick jag över till sex and the city vilket resulterade i att jag somnade i soffan, med smink i ansiktet. gick och la mig i sägen och blev väckt av mamma halv tre. hade egentligen träning tre men bestämde mig för att stanna hemma, dels för att det inte var så många som skulle komma och dels för att jag fortfarade inte är helt kry.

idag har jag ingen aning vad som händer, kanske blir att ta tag i plugget igen och lär träffa min gullis också, om inte annat senare ikväll för sovning. :)

föresten, helt sjukt mörkt det är ute, man skulle ju nästan kunna gå och lägga sig igen och sova tills imorrn. det skulle vara grymt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0