städning

Sitter och försöker skriva ut bilder till mina ramar som har stått på hyllan tomma i typ ett år, kan ju vara dags. Det är faktigst så att jag har storstädat mitt rum. Till och med jag kan ta tag i saker och vara duktig ibland. Tidigare kunde man inte hitta en fläck där det inte var någon pryl. Nu finns det faktigst till och med plats att gå utan att kliva sönder massa saker. bäddade om sängen också, älskar att ligga i en nybäddad säng. och ännu bättre blir det då man har en mysig pojke liggandes bredvid sig! <3

Hittade iaf den här bilden på mn kära systers bilddagbok, jag får typ ångest. saknar er tjejer!

Kommentarer
Postat av: N

Buhhh:,/

2009-12-21 @ 20:34:31
Postat av: Ida

Saknar jag med. Varje dag....

2009-12-22 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0