svårfattad?

anonym verkar inte ha förstått. Om jag säger såhär. Jag valde själöv att klippa av mitt hår i somras då jag var less på min gamla frisyr. Hade inte löshår på hela sommaren. sedan valde jag att skaffa löshår för variation. Just nu har jag clips liggandes hemma som jag skaffade för nästan två månader sedan men ej har använt eftersom jag har velat ha kort hår. vad jag gör med mitt hår är min ensak och anonym verkar ha väldigt lite att göra eftersom hon (antar att det är en hona) ens orkar bry sig. Och än en gång tycker jag att det är väldigt omoget och fegt att kritisera  andra då man inte ens kan visa vem man själv är.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Mne cp jävel den är:O

bara för att du har snyggare hår en den:O:) <33

2009-12-18 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0