Färgdag O´loreal

Haft färgdag hela dagen med O´loreal. Det tog fruktansvärt lång tid och hon som höll i det hela, vilken dryg människa. Hon dumförklarade carro och mig till tusen plus att hon var sååååååååå långsam i pratet. När vi gick igenom vad vi skulle göra på färgmodellerna sa hon att vi skulle bleka ett speciellt parti och lägga passéerna med blekning i folie och vi gjorde det. Sedan när vi skulle lägga till färgen som skulle ljusa upp det övriga håret, luon sa hon att nej, vi hade gjort fel för det skulle ju vara slingor där uppe på huvudet, vid foliepaketen och inte helblonderat.  Sedan förklarade hon för oss i typ 10 min vad slingor var. Vi vet ju ABSOLUT inte vad slingor är! Nej, när men gör slingor ska det VERKLIGEN INTE vara olika "färger"! Kände riktigt hur tålamodet tog slut typ och jag har väldigt bra tålamod kan jag säga.
Hade min nathalie som modell iaf och hon blev jättefin. Vi gjorde ett parti uppe på huvudet fram mot hårfästet som var helblonderat, i det övriga håret la vi i luo och till sist nyanserade vi alltihop så att det skulle bli till en en kallare ton.

Trött som fan blev man av den är dagen..

Kommentarer
Postat av: lillan

tack för dagen:) blev nöjd! jaaa hon pratade på som faaaaaaaaaaaaaaan:O

2009-11-11 @ 16:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0