Farsdag

Haft en lugn dag idag. Åkte och åt pizza med morfar, mamma, moster, morbror och kusiner. sedan åkte jag till tobias och nu har jag klippt han liiiite.

Ni har väl inte glömt att gratta pappa på farsdag föresten?

Jag tycker att farsdag, morsdag osv är ganska överskattat. Jag tycker inte att man behöver en speciell dag för att visa att man uppskattar och tycker om sin förälder. Då tycker jag det är bättre och med betydelsefullt att ge bort en present eller säga något fint en helt vanlig söndag. Nu känns det som att man bara köper en present för att det är en speciell dag. Jag skulle t ex uppskatta en present mycket mer på en dag som inte är min födelsedag än just den dagen. Det är alltid kul med oväntade överaskningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0