juljulstrålandejul

Sitter i min sköna säng och lyssnar på jullåtar, helt sjukt vad man får julkänsla. började med jullåtar i salongen idag och sedan i bilen påväg hem och nu hemma i min säng. Julen är så mysig, man får ha stora, tjocka varma kläder och massa ljus tända. Sitta och mysa med filtar och te och äta julgodis. Dricka glögg får man också göra. Det är så jävla äckligt men det luktar gott i alla fall!

Jag är så jävla sugen på att göra något, bara ha kul liksom.Vi har snackat om att åka till carros stuga och bada vildmarsbad, dricka och ha kul. Vad säger ni tjejer?


Ojojoj vad jag har varit duktig med bilder. fina.. not.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mys med jul och mys med vildmarksbad :D:D

2009-11-10 @ 18:05:13
URL: http://raskaana.blogg.se/
Postat av: Emelie

klart vi ska dit, frågan e bara när? :/

2009-11-10 @ 23:01:16
Postat av: hannah

otroligt mysigt :) nu har det juh kommit snö också :) Du har inte lust att klippa mig ? har FETT slitna toppar. så vad säger du ? :)

2009-11-11 @ 00:32:30
URL: http://hannahnorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0