Kladdkakans dag

Känner mig helt rastlös, vad ska man göra egentligen?
skulle kunna gå och lägga mig och sova i typ tio timmar till.
fattar inte hur man kan vara så jävla trött hela tiden. Igår slutade vi runt ett, åkte hem med tobias och vi gick och la oss. sov till 5, åkte till mamma och åt mat, kollade på idol mm och åkte hem till tobias och sov ( ca 00.30) Helt sjukt att man kan sova så mkt och ändå känna sig trött.

Idag klev jag upp vid halv 11 iaf och for och jobbade. slutade halv 3 och gick och träffade emelie, sandra, natha, ellen och dogge en snabbis, men alla dom skulle dra hem så det gjorde jag med.

Idag är det tydligen kladdkakans dag så jag tycker att alla borde baka sig en extra kladdig kladdkaka idag. MMMMMUMS!
 
Bild tagen från google.se
Bild tagen från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0