Måndagmåndagvärldensbästamåndag..

Härlig start på skolveckan, längtade till helgen redan idag. surt. Iaf så har jag och carro gjort en liten fuling och fixat en piercing i emelies läpp. Hon led som fan men tilllsut satt den där. Bra blev det. Följde henne hem och nu sitter jag ner och tar det lugnt för första gången idag, typ. Blev käk på burgerking med flickorna, måste unna sig något gott lite då och då. Trevlig dag med dom bästa flickorna.

Nej nu ska jag väl städa mitt rum som ser ut som en svinstia, väldigt behövligt.

J A G Ä R P A R T Y S U G E N ! ! !

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja och vi skulle ha köpt en längre stav så att ja kunnat haft kvar de, all smärta i onödan. :'(

2009-11-10 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0