seg

Vaknade typ nio imorse, och var pigg! men låg kvar och mös med min pojkvän istället för att kliva upp. Och såg nyhetsmorgon. HAHA. Det var faktigst braa. :D

Nu sitter jag och ser reprisen av idol iaf eftersom det knappt gick att se i fredags, fylla. plus folk som levde om. Sitter och försöker klippa ihop en fliplåt till träningen också som börjar om typ 1 ½ timme som jag förövrigt inte ska vara med på. Är hes, hostig och hängig/ trött i kroppen.. Men det är väl mitt eget fel eftersom jag inte hade allt för mycket kläder på mig i frdagskväll. Måste föresten gå och köpa något mot hostan också.

Här kommer en finfin bild från fredagen.. fulla och glada var vi iaf. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0