tisdag

Usch vad less jag blir på det här. Knappt sovit någonting inatt pågrund av hostan. Gick och la mig typ nio igår, tycker synd om tobias som har en sjuk och trött flickvän. han fick iaf se på tv samtidigt som jag sov. sedan sov jag som sagt inte så mycket inatt men klev ändå upp och övervägde en stund till och med att ta och vara slek och vandra iväg till skolan. Men sedan kände jag att det inte var så smart eftersom hela kroppen var överhettad, huvudet dunkade sönder och kunde knappt andas för att jag hostade som en tok. så jag däckade i soffan med varmt citronvatten och sov tills min kära pojkvän som skulle iväg till skolan. oc efter det har jag inté kunnat sova.

nu har jag iaf lyckats ta mig upp och hämtat glass för att kyla ner halsen och datorn för att se lite sex and the city. så bäst.


Kommentarer
Postat av: N

krya på dej gumsi!<3

2009-11-24 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0