snarthelg (Y)

Hade teoridag idag med polisen, räddningstjänsten mm. Var faktigst väldigt vädligt lärorikt. "Nallen" skulle lära oss att bli bätte överlevare, fattade noll av det han snackade om. haha!

Träningen gick braa, tränade stenhårt och det känns som att det börjar bli ordning på det hela snart. Det känns galet bra för tillfället! Filmade och upprepade och filmade och upprepade.

Nu ska jag ta en skööön dusch, ta något gott att äta och sen hoppas jag att min boyfriend vill umgås. Kan behöva lite myspyysss.

Imorgon är det fredag vilket känns oerhört skönt. Heeeeelg!
Det blir iaf lite sovmorgon till 09.45 och sedan ska jag och Carrro stå på arken och guida frisörer från hela landet till "reception", svenska och sedan blir det något festaktigt med flickorna, me like!




Kommentarer
Postat av: julia

härligt de där med träningen! :D

2009-10-08 @ 20:48:48
URL: http://juleus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0