helgen

litet tag sedan det blev någonting skrivet. ska väl berätta lite om vad som har hänt i mitt liv de senaste dagarna, såå intressant. I fredags blev det myspys med t. idolkväll, hur skönt som helst att bara vara hemma och ta det lugnt samtigt som man mumsar på lite godsaker. lördagkvällen blev det maskeradfest hos kim, det var väl trevligt även fast kvällen slutade ganska tidigt.



Ikväll blir det väl att bara vara hemma och ta det lugnt, ska väl baka dumlekakor till min pojkvän som jag egentligen skulle ha gjort igår. bara för att visa att jag är bäst på det! ;)

Sedan imorgon blir der att kliva upp tidigt för att gå till frissan, ska fixa håret samma färg som det nya löshåret. blekte slingor på skolan i fredags och tänkte vänta med att nyansera och skit till hårvården men nu är det som väntat tyvärr alldeles orange vilket jag inte står ut med. så det blev frissan tillslut ändå!


Kommentarer
Postat av: N

oså tog du den bilden ja var mest ful på;):O

2009-10-26 @ 14:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0