Seg flicka

Glada och trevliga människor och party en fredagskväll, kan det bli annat än underbart?
Bra kväll igår. Startade hos mig med lite groggar och smink/hårfix. Sedan gick vi iväg till Klara där det var annat trevligt folk. Blev lite spel och dans och sådant. Kvällen avslutades på max. Brabrabra kväll!

Slapp som bara den idag, vaknade bredvid älskling klockan 2 och klev upp och åt frukost. Nu ligger jag i sängen igen och slappar och tobias åkte iväg och skulle hämta bil.

Borde nog kliva upp och fixa mig lite snart för det blir middag med gäster (min chef på apoteket ;) bl a) hos mammi. Är så jääävla glad över att jag slipper vara bakis idag! :) :) :)

Slänger ut några av dom få bilder som togs igår även fast dom ät uglyyyyyyy.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0