tandläkarbesök

Skulle till tandläkaren 11.30 imorse vilket jag hade glömt och fick därför ingen sovmorgon idag heller. Blev klar där på typ 1 sekund. Fattar inte varför vissa är hatar att gå till tandläkaren, jag tycker bara det är mysigt att ligga där. men iaf så har jag tagit mig hem och har just ätit frukost. Snart ska jag iväg och hjälpa pappa att hitta några fina glasögon, sedan ska jag:
- Gå på ögrens och fixa linser
- Gå på lundbergs trafikskola
- Köpa clips till mammiii
- Köpa tights
- Gå på banken
- Packa!!
För jag, tobias och papiiiii åker till norge imorrn för att hälsa på min kära syster! kulikul :) ska försöka få min pojkvän att åka in till stan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0