UF-hairextensions

Blev inge teckenspråk imorse för patrik var borta utan att vi visste om det och det gjorde att jag och emelie klev upp tidigt helt i onödan. Vi gick hem till mig en snabbis och hämtade lite frukt och sedan gick vi och mötte kornelia och tog bussen upp till skolan med henne. När vi kom dit fick vi reda på att vi inte hade någon idrott, utan bara svenska som började 11.50. Hade alltså kunnat stannat hemma idag, men det var ändå riktigt skönt att kliva upp och få något gjort på svenskan. Har suttit i ca 2½ timmar nu och fixat reklamprylar till UF-företaget och börjar bli riktigt less på de förbannade sakerna just nu! Måste nog göra något annat nu innan jag slänger datorn i golvet. 



Så nu ska jag ta och dyka ner i ett papper och skriva en bokrecention till svenskan och ätaaa, hungrig som ett svin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0