ge mig helg igen!

Helgerna går så otroligt snabbt och man längtar efter helg igen redan på måndagen.
söndagarna blir så jäkla slappa, för man vet att man måste vila upp sig inför en jobbig skolvecka med en dryg signal som ska pipa alldeles för tidigt på morgonen.

helgen har varit helt okej.
I fredags blev det som sagt en myskväll hos nathalie där jag även färgade några röda slingor i jocke och kims hår och i lördags blev det fest i kroksta där det var mycket trevligt folk.
söndagen var tyvärr inte lika bra eftersom jag var bakis.

imorgon blir det en heldag på arken från 09.00-22.00 där jag och 4 stycken till från klassen ska vara assistenter till wella som ska ha en visning med höstens hårmode för örnsköldsviks frisörer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0