sjuk,


Är hemma även idag, känner mig inte så mkt bättre än igår..

dagen har inte varit så lugn. det är väl det man ska göra när man är sjuk, ta det lugnt.
somnade inte fören typ 2 inatt och växlade mellan att vakna och somna mellan typ 8 och 10, vet inte hur många gånger jag vaknade. klev upp vid 10 och skulle kolla på om säkringarna var orsaken till att strömmen försvann igårkväll, mamma ville också att jag skulle mäta gardiner och ta ner dom, blev aldeles slut av att bara ställa mig på en stol och sträcka upp armarna.

tobias levererade kyckling, currysås och cola direkt från ica kvatum, så har just ätit det tillsammans med ris. nu blir det att kolla på 7e himlen på tv och mysa ner mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0