soffan <3



Börjat om med mitt bloggande, tror inte riktigt att det är min grej att skriva om mina dagar och har inte så mkt åsikter om saker som jag orkar skriva om. menmen vi ser hur länge det går.



Har varit hemma idag  för att jag inte mådde bra. sov till 12 och gick sedan och halv la mig i soffan där jag har bott resten av dagen. mår sämre nu, känner mig aldeles seg, överhettad, febrig. har huvudvärk, halsen känns konsig och hostar till lite nu och då.

sitter nu i soffan och myser med min dator, har plockat fram lite ljus och gjort lite mysigt och väntar på att idol ska börja, var typ 3 minuter sedan jag kollade på klockan sist men känns som 30.. det är roligt att sitta själv och vara sjuk.. men har man något val?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0