Fredag

Vaknade upp hos tobias imorse. låg inte och drog oss så länge utan gick ganska snabbt upp och åt frukost. Han skulle iväg till en vän för att förfesta hela dan och jag åkte och hälsade på morfar och sen moster och kusinerna. Fick ett armband och halsband av små kusinerna. var väldigt.. ehh fina. Dom är så söta så.

Känner mig lite less över att jag inte är 18 och det varkar som hela övik ska ut ikväll! Som tur är finns det dom som har fyllt 18 som väljer att inte dra ut på krogen varje helg och istället stannar hemma och myser med sina vänner. Så ska till viktoria och andre ikväll med lunk och jessica och mysa tjocka och se film. Funkar bra det med! :)

Bjuder på en gammal sötingbild för att jag saknar henne! <3

Kommentarer
Postat av: lilllllan

saknar dej med!<3

2010-04-03 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0