måndag igen

inte fören nu har jag fått en lugn stund så jag kan skriva. efter skolan fick jag med mig tobias på stan en stund. Det var tänkte att vi skulle köpa glass på torget men det var inte öppet. och sen var det inge roligt väder heller, så ingen av oss var riktigt sugen. så jag lämnade iallafall tillbaka lite saker sen förra veckan som jag inte passade i. sen gick vi en sväng på pagoni, så nu har jag fått mig lite smycken också.

gick hem och lagade mat och sen kom nathalie förbi innan dansen men när vi kom dit fick vi reda på att det inte var någon dans idag heller eftersom han tydligen var fast i spanien. blev lite less eftersom vi båda var taggad. menmen.

nu sitter och här och funderar på om jag ska plugga lite till provet på torsdag. men tror böckerna är hos tobias. sen skulle jag lägga in bilder sa jag ju igår men det kan jag inte heller göra eftersom tobias har kameran. blää.

blev taggad på en söt bild på facebook. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0