ni som inte känner er intresserade behöver inte läsa det här. hehe

Har suttit och planerat inför träningsdagen på lördag som jag ska leda. drilltjejer från åsele kommer hit och sen är det såklart också några från vår förening. Det ska bli jättekul, verkligen! Hur upplägget blir är en överaskning (ifall någon av drilltjejerna skulle läsa). Många förstår nog inte hur mycket jobb det är med ett planera hit och dit. Kan säga att jag har suttit med det i över en timme nu och har mycket mycket kvar att planera. bara såna saker som att välja musik, planera hur uppvärmning/stretch ska gå till osv tar otroligt mycket tid!

Kikade in på svenskadrillförbundets hemsida också och försökte hitta reglementet och då hittade jag att det skulle gå en dommarkurs nu i april om jag inte såg fel. Jag som har lust att bli domare.. får se om det blir av. nästa år kanske?

Nu är min älskade påväg så jag ska se till att mysa extra mycket med honom och hoppas på att han inte är lika trötter som igår. Han är så söt.. ÄLSKAAAAAR DIG SÅ MYCKET!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0