onsdag

Äntligen kommit hem! Idag har det varit en lång dag känns det som. Efter skolan åkte jag direkt till mammas jobb och tog den första av tre, det är tre va? twinrixsprutor. Hon som tog var jätteduktig och det kändes nästan ingenting furutom den äckliga känslan när det sprutas in i armen. Jag var typ svinnervös innan eftersom jag hatar sprutor. sen hade ett antal människor skrämt upp mig, men det gick bra iallafall.
Efter det gick jag ner på bk för introduktion och imorgon ska jag dit och jobba lite och lära mig hur allt går till och så.

skulle egentligen på marschträning ikväll men nu har jag fått ont i magen av alla bullar som jag har ätit plus att jag måste plugga till ekonomiprovet imorgon, men vi får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0