onsdag

Jag är glad. tycker skolan bara flyter på. dagarna bara försvinner! Tack till mina söta vänner som gör mina skoldagar roliga!
Hade bad idag och jag var med. Det gick väldigt bra förutom en sak... Eftersom jag är blind utan mina linser bestämde jag mig för att bada med dom. Sen skulle vi trampa vatten och då fick jag såklart vatten i ögat, ett jävla stänk. Min lins började dampa och sen fick jag ut halva. andra halvan vet jag inte vart den tog vägen så gick till optikern för säkerhets skull. imorgon ska dom leka mer med mitt öga.
Gick sen på stan med cia och carro en stund och sen gick jag och carro till mig och limmade mina ringar. åkte på träning runt 6 och kom hem för en timme sen ungefär.

Kommentarer
Postat av: youorsooofine

söööööööööööööööööööööööööötnos

2010-05-01 @ 00:05:22
URL: http://yoursoooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0