Söndag

Hej allihopa, saknat mig ellleeeeeeeeeeeeeeer? hehe.
var fullt upp igår så hann inte skriva så mycket. tobias och jag åkte och hämtade hans bil och så och rände somkring hela dagen. Mammi och thomas skulle ha förfest innan olearys så jag fick vara frissa och klippa dom och fixa mammis frilla.
Senare åkte vi till martin för lite party. Jag har fått nå fel i huvet så jag var typ snurrig redan innan jag hade börjat dricka. det var väl en trevlig kväll. kom hem runt 2 och det sista tobias sa innan vi somnade var "Du kommer vara bakis imorgon..". Kan väl säga att det kändes som så ett tag när jag vaknade imorse men efter lite brunch var jag på topp igen. hehe. Idag har vi bara varit hemma och chillat men man brukar ju vara seg dagen efter så lite slappning förtjänar vi!  halvlagar mat just nu och sen ska syster komma hit och mumsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0