tisdag

Idag har dagen gått snabbt. Det var en man som var och pratade om rattfylleri på förmiddagen i aulan. han pratade ca en timme och jag kan säga att det var väldigt rörade att lyssna på..

Efter skolan gick jag, cia och carro på pagoni och köpte lite småtajfs, det blev lite ringar för min del och även lite lås och grejer så jag kan göra armband av material som jag redan har hemma. Visar imorgon då jag har limmat ihop dom. Gick sen och köpte mjukglass på torget och efter det tog jag och cia bussen mot självevad.

Hämtade upp tobias hos clayton och ikväll har vi kollat lite smått på film. Tänkte göra klart alla uppgifter som jag ska lämna in men då funkade inte internet, var något fel hos telia så då kunde jag såklart inte det. menmen, inget jag klagar på direkt. hehe..

Imorgon är tobais ledig och det känns otroligt tungt att hasa mig upp och ta bussen klockan 7 när han får ligga kvar i hans sköna säng. livet är bra orättvist ibland! ska väl försöka sussa nu och mysa lite extra. pussochgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0