torsdag

Idag har det varit fullt upp för min del. Det började med att jag var morgontrött som fan. tobias höll mig vaken väldigt länge inatt. han kom till mig vid 3 då jag hade somnat och började råbabbla så jag blev ju såklart pig och var vaken kanske två timmar till. Runt halv tre kom tobias kompis förbi för att jag skulle klippa honom. när det var klart tvingade jag tobias att springa runt på stan med mig för att hitta nya tights men jag hittade inga!!! sen var jag snäll och följde med honom till polisen för att hämta passet ********ALANYAAAAA!!!********* OCH sen åkte jag och mamma till kusinerna och moster för klippning av hennes hår.
Efter det var det bara att åka direkt till familjen schavon för klippning av simon och nathalies pappa. Det var tänkt att jag skulle åka förbi hos carola för att lämna emelies saxar också men det glömde jag såklart bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0