hgfdj

Förlåt mitt tjat men jag känner mig stressad. Vill ha en bikini med färg i. Dom som jag har haft dom senaste åren har varit väldigt tråkiga. knalliga färger som korall är jäkligt snyggt när man har blivit lite brun, likaså vitt. En vit bikini är något som jag känner mig sugen på, fast då ska den vara täckande så att man inte blottar något. plus att den bara ska vara till för att sola i.
Alla dom här kommer från hm och jag vetvetvet att det är fel modell för mig eftersom dom får brösten att se mindre ut. hehe



?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


Kommentarer
Postat av: amanda

jag beställde den turkosa för ungefär en timme sedan, hur snygg som helst! hoppas du har det bra! :)

2010-04-05 @ 20:26:44
URL: http://amandasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0