Lördag/söndag

tänkte fixa ett inlägg igår men då funkade det inte som det skulle från tobias mobil så jag la ner. hehe.
Slappade mest igår. satt ute på balkongen och spelade kort en stund och låg i soffan och kollade tv. sen åkte vi och handlade och gjorde finmiddag med tacotårta och blåbär/hallonpaj som efterrätt. och godis såklart!
det blev en myskväll helt enkelt framför happy gillmore. den är kung.

Idag började jag jobba 11 och skulle jobba till 7 egentligen. det var bajsmycket folk och jag var ensam ii köket hela dagen nästan, inte okej. fick iaf erbjudande om att sluta 30 min tidigade och less som jag var tackade jag ja men då spöregnade det ju såklart så satt och väntade i en timme på skjuts. något less nu.
snart blir det bio med tobias iaf, komedin som alla säger är så bra. hoppas man får skratta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0