Torsdag

Gud vad dagarna rinner iväg.
Vaknade bredvid t i min nybäddade säng, älskar när det är nybäddat och ville därför inte gå upp men skulle klippa halv 12 så det var bara att tvinga upp sig. hade sen ett möte, hämtade ett paket på kvantum som var mina linser och vandrade runt på stan en stund och hjälpte tobias att köpa ett örhänge. haha!
Sen hem och lagade mat, hann också sova en stund innan det var dags att gå till uh för ett styrelsemöte som jag nyss kom hem från.

Nu ska jag snart åka till tobias och mysa sönder honom för han är sjuker <3

Föresten, det blev inte så stor skillnad på ögonfärgen med linserna. linserna som skulle bli blå blev istället typ grå men det är för att mina ögon har en sån stark grönfärg. dom matchar nästan kavajen just nu, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0