Yranhelgen

Haha, känns som att jag fortfarande är död.. Givk ovh la oss när vi kom hem igår på en gång vid 2 och sov nästan oavbrutet tills 12 idag.

Fyfan vilken superhelg det har varit. Det började med att vårt tält blev rivet innan det ens hade blivit kväll, seriöst det var helt nedtrampat.. så första natten tillbringades på bryggan i sovsäckarna och ett plastglas med vin.

Så vi raggade ett tält och fick tillslut låna ett av vår trogna granne ronald som sen blev jätteledsen över att vi ville flytta tältet för att inte även det skulle bli förstörd (kanske också lite ledsen för att han inte fick sova med sandra) hehe.

Iaf så flyttade vi och blev istället välkomnade av ett par norskar och några från kramfors som var väldigt trevliga och som vi söp ner med föltbussen. haha, den funkar alltid.

På lördagkväll bestämde hannah och jag mig för att vara liute sociala och hälsade på i en husvagn där det blev en massa dans och vips så var det en jävla massa folk där som dansade och hade sig. sen kom ordningsvakterna klockan fyra och stängde ner musiken. det stod typ 10 ordningsvakter och fick tyst på allt men sen när det blev bråk klockan 6 ungeför fanns det inte en enda där (eller jo, typ en som stod och beställde korv..) gah..cp.

Eftersom klockan redan var så mycket och det var en tjej som hade blivit tillovad tobias tält (dissade det vi lånat av ronald eftersom det regnade in som fan) sket vi i att sova och satt istället och väntade på att något ställe där man kunde äta skulle öppna. Fyfan vilken jobbig morgon/dag. haha.

Sen tappade jag min kamera också tydligen så har inga bilder förutom dom som sandra knäppte. Helgan var i alla fall i stora drag kung trots allt regn och skit! Tack tjejer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0