Julen

Hoppas ni har haft en bra jul!
Själv har jag haft det bra förutom att jag blev sjuk igen. Man ska då aldrig få vara frisk!
Fick mycket bra saker. Bestick, stavmixer, skålar, 4 handdukar, kökshandukar, tvålsak, shotglas, kamera, biljett till idolturnén, andra bra småsaker och såklart en massa pengar. Nu vill jag att det här halvåret ska gå snabbt så jag får börja jobba och flytta hemifrån!

Tobias och jag klev upp tidigt och var på elgiganten 5 över 8 igår. Det var kö genom hela butiken redan efter 5 minuter. Folk är inte riktigt kloka. Köpte mig en systemkamera iaf. eller en såndär som inte är så avancerad vaddom nu kallas.. Det kändes lika bra att köpa en då det var rea istället för att vänta två månader och betala mer för en. Är nöjd än så länge iaf, nu gäller det bara att lära sig alla funktioner och så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0