Onsdag

Nu är jag här igen. Känner att jag inte orkar skriva bara för att skriva utan skriver när jag känner för det.

Helgen var najs. Helt galet vad knäpp vi har varit.. Alltid roligt att träffa de andra föreningarna. Det känns som att man känner dom sedan långt tillbaka även fast man bara träffats några gånger per år på tävlingar. Har inga bilder eftersom jag fortfarande inte har köpt någon ny kamera men har blivit taggad på en del på facebook så det finns där. 

Har inte gjort så mycket sedan helgen heller, har varit med tobias den lilla tiden som har funnits och tränade en stund igår med teamet. Nu har tobias åkt till umeå och blivit inlagd på sjukhuset för att han ska få opereras imorgon. Det känns hemskt!! :( Nu är det bara att hoppas på att allt går som det ska. Massa kärlek till honom!! <3

Nu får klockan ticka iväg tycker jag så att jag kan få lunch snart! Ska med mamma och kolla balklänningar och om jag inte hittar någon bra ska jag slå till på den jag hittade i göteborg. Den var såååå fin.

Kommentarer
Postat av: gaby

blogga på praktiken :O aktaj ag säge rtill trude ! (;

2010-12-08 @ 20:37:05
URL: http://somenfrisor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0