äckligt

Vaknade för ungefär en timme sen av svetten bara rann. hur äckligt är det inte då?

just nu ligger jag och kollar på top model, dom blir så himla snygga på bilderna. det är coolt hur vissa personer som egentligen inte ser speciellt bra ut i verkligheten kan bli så jäkla snygg på bild!

Idag ska jag och tobais ta oss till stan, han skulle ha nå skit och jag ska hämta ut mina bruuuna linser.dvs om dom har blivit färdiga..det var snart två veckor sedan jag lämnade in och säga vad man vill om ögrens men dom är himla sega på att ringa en när linserna är färdiga även fast dom har sagt att dom ska göra det. förra gången tog det  över en månad innan jag ringde och då hade dom legat där i ett antal veckor utan att dom hade ringt och sagt till. sånt tycker jag är irriterande.  vill ha lite variation iallafall, så ska väl upp och äta och duscha snart så att vi kommer iväg någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0