jobbigeftermiddag

Efter det att jag och mamma hade hunnit fika och shoppas loss på pagoni mötte jag upp jessica och viktoria och skulle hitta kläder till dom. Det var ett jäkla spring kan jag säga. Massa babbel och snyggsnygga och sexiga kläder provades. Fyfan, har inte haft så fötterna på väldigt länge..
Spang vidare till uh där det bjöds på styrelsemöte och glass. även en massa kackel där med.
åkte till bodum med anette för att lämna en väska till petra där vi fastnade med bilen i en snödriva och fick lov att putta som nå idioter för att komma loss.

Kom nyss hem och nu ska jag pyssla med lite smycken. ska bli massvis med najsiga ringar. slänger ut bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0