onsdag

Dagen har varit slapp som bara den. Vaknade ungefär 10 och har slappat i tobias säng sedan dess. Har lite dåligt samvete över att jag inte gick till skolan idag men dom där timmarna av sömn behövdes verkligen. somnade igår till en film ungefär vid 12 och vägrade sedan enligt tobias fläta håret och gå och tvätta bort sminket. inget bra val..
känns skönt att veta att det är sovmorgon imorgon till tolv iallafall. ASSSKÖNT!!

På en stund ska jag och tobias åka på max och äta (min önskan). Blev fruktsoppa till middag igår på bussen så känner mig förtjänt av ett orginalmål och en plusmeny, så det så!

Kommentarer
Postat av: Hannah

hej snygging!

Visst skulle du med på lördag? :)

du kan ju skicka ett sms eller nåt om du ska med! :)

2010-02-24 @ 19:46:11
URL: http://hannahnorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0