Tapeter

Börjar längta till flytten nästan. Vi fick ju den där lägenheten som vi va och kollade på ett tag sedan. känns lite töntigt att det är mitt över gatan mot där vi bor nu men..

Har böjat leta tapeter iallafall. Eftersom rummet är så pass litet redan och mörka färger gör att det ser ännu mindre ut vill jag ha en ljusa färger på väggarna. Funderar på att ha kvar de tre vita väggarna som finns redan och tapetsera en snygg fondvägg. Såg en skitsnygg som var vit och hade vita, stora blommor som skimrade. svårt att förklara men den var skitsnygg iallafall!

Det står mellan en fondvägg och en vanlig vit vägg. Om det blir den vita tänkte jag isåfall köpa sånadär bokstäver, göra en egen fin text och sätta upp på en av väggarna.

Vad tycker ni? ska jag leta en fin tapet till en av väggarna eller ska jag ha en vit vägg och sätta upp en nice text med snygga bokstäver?
och vad tycker ni jag isåfall jag ska skriva?



Inte den texten och inte heller det typsnittet men det är skitsnyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0