Tisdag- jobbig dag

Började dagen på kundpasset med att klippa min kära far, det var skönt eftersom jag får bestämma själv exakt hur jag vill klippa, han går med på det mesta. Efter lunchen hade jag ännu en klippning, även där en manlig en.
Efter skolan blev det hem till mig för fastsättning/färgning av löshår till petra och fastsättning på mig men eftersom jag har så många slingor nu hann vi bara sätta i ungefär hälften.
Direkt efter var det bara att springa direkt till uh för möte med styrelsen där jag hann med både en ostmacka och en semla, eftersom det faktigst är "semmeldagen". Jag har svinigt ont i ryggen, är sönderstressad som få och trots det konstigt nog på bra humör.

Nu ska jag begrava mig med en bok för att plugga till företagsekonomiprovet som är på torsdag. Efter det ska jag sätta på min underbara avslappning och SOVA.

Kommentarer
Postat av: syster

Jag har inte fått någon semla. Vill haaaaaa!!!!

2010-02-16 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0