tisdag

Snabb dag. Gick en stund på stan med carro efter skolan. fyndade en kjol och ett par brallor som jag måste sy om för att dom ska bli snygga. slänger ut bilder sen.. höll på glömma nagellacket föresten, ett lila nagellack också! :)

Gich hem till pappi och satte igång datorn och då skrev tobiiiie och frågade om jag skulle med och äta på matcompaniet eftersom hans pappa fyller 60 år idag! Så han kom och hämtade mig och nu sitter jag vid hans data medan han pluggar som fan. Försöker hitta någon vettig musik till fredag och troligtvis får vi mobilt bredband så tar jag med min dator och då vi kan ha spotify. lite enklare än ladda låtar eller köra på skivor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0