Torsdag

Dagen har gått väldigt snabbt. hade först samhällskunskap och sen teckenspråk. patrik bjöd på kaffe och idag bestämde vi att någon i teckenspråksgruppen ska ta med så vi kan fika varje torsdag , typ ett rullande schema eftersom det är den sista drygaste lektionen på dagen. Då kanske man har något att se fram emot varje torsdag iallafall.
gick ner på stan med carro när vi slutade och köpte ett rosa nagellack från hm, kanske inte världens bästa kvalité men hur länge vill man ha samma färg på naglarna då? (med undantag för rött). Älskar färgen iallafall, kanske visar sen.


Så ser jag ut idag. bytte ut jeansen mot ett par leggings. jag kan verkligen inte ha jeans, hatar det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

och jag som längtar tills jag kan ha mina jeans igen ^^ less på leggings och mjukisbyxor :P

2010-02-25 @ 19:33:30
URL: http://raskaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0