Grattis till viktoria!

Kom hem för en stund sen. Har just ätit varma mackor till underbara one three hill. nu funderar jag på att springa ut på stan en stund, är så himla sugen på nya kläder. kollade kläder på internet igårkväll som jag tänkte beställa hem. hittade fasen INGENTING! Konstigt nog ville jag inte ens ha alla snygga saker jag såg. eller det kanske var det, inget var snyggt! nejmen jag vet fakigst inte. Tur nog bor jag så nära alla affärer så det är ju bara att springa hem igen om jag ångrar mig och blir depp när jag inte hittar något snyggt. samtidigt, om man inte hittar saker blir man ju inte fattig heller.

känner egentligen för att ta en varm och lång dusch med min älskade men sparar duschen till efter dansen.

Föresten fyller min underbaring viktoria 18 år idag så stort grattis till dig gumman önskar en väldigt avundsjuk elinnnn.

Kommentarer
Postat av: Hannah

åh, jag vill ha löshår. Men är fettpank. Vad kostar det ? :o kanske kan lurka mamma på peninga x)

2010-02-01 @ 20:47:57
URL: http://hannahnorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0