10-01-25

haha, dagen har varit väldigt fartfylld. tränade efter skolan med petra, gick ner med emelie på stan och åt och sprang in på gina en snabbis (skulle köpa örhängen men lite annat kom såklart med). mötte upp nathalie och sedan vidare till nästa träning.


Inhandlat idag: jensskjorta 199 kr, örhängen i olika färger 59 kr, svarta örhängen 19 kr. allt tro det eller ej, från gina.

Städade rummet när jag kom hem. både dammning, dammsugning, bortplockning och utrensning av garderoben där det försvann väldigt mycket kläder. slängde typ allt som inte jag har använt på ett halvår. vissa gamla fula saker men även saker som jag helt enkelt inte tyckt om.



Nu drar jag vill min man, han är älskiig <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad bra. Jag som vill ha nya kläder. :) spara till mig!!!!

2010-01-25 @ 23:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0