10-01-28 shopping

Kom nyss hem från träningen som gick hur bra som helst. jag har fått tillbaka träningsviljan och känner mig väldigt taggad inför lördag. Det måste måste måste gå bra!! åhh, jag vill bara ha ett nytt drillår med nya möjligheter.


Köpt idag: Liten svart glittrig sminkväska 49 kr. två nagellack från depend (silverglittrigt, skitsnyggt till rött & svart och ljust, nästan vitt lite glittrigt) 25 kr/styck. slolpuder från isadora 125? kr, har haft det solpudret förut och tyckte det var helt okej, stod mellan det och make up stores men satsar på foundation från makeupstore istället.

Hittade föresten ett par URSNYGGA skor på dinsko, det var ett par lite platåaktiga pumps. hur snygga som helst!!!
var osäker först om jag skulle köpa dom men nu har jag bestämt mig. la undan dom så ska köpa iimorgoooooon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0